18
אוגוסט
שופרסל נדל"ן
שופרסל נדל"ן היא חברה בת של שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל. פעילותה העסקית של החברה מתמקדת בנדל"ן מניב, והיא מחזיקה ומנהלת נכסי נדל"ן המשתרעים על פני למעלה מ-190 אלף מ"ר.
העולם הדיגיטלי לא נח לרגע, אז למה שאנחנו ננוח? אצלנו מאמינים בתוצאות, ואם אתם רוצים לראות בדיוק למה אנחנו מתכוונים, אז כאן המקום.
כאן תוכלו לראות מה עשינו וכל פעם להתעדכן בדבר הכי חם שיצא לנו מהתנור.
שופרסל נדל"ן היא חברה בת של שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל. פעילותה העסקית של החברה מתמקדת בנדל"ן מניב, והיא מחזיקה ומנהלת נכסי נדל"ן המשתרעים על פני למעלה מ-190 אלף מ"ר.
שופרסל היא הרשת הקמעונאית המובילה כיום בישראל, וככזו היא פועלת לשפר את חוויית השירות והקנייה הן בסניפים והן בערוצים המקוונים. במסגרת זאת נבחרה תבונה לבנות עבורה אתר מגזין קולינרי, חדשני וראשון מסוגו, אשר יכיל מאגר עצום של מתכונים וישרת הן את לקוחות הרשת והן גולשים אקראיים.
בעמותת דור הפלמ"ח התקבלה החלטה: להיכנס לשדה קרב חדש, לא מוכר - זירת הקרב הדיגיטלית. ברוח ההחלטה פנו נציגי העמותה לחברת תבונה מבית SQLINK, המתמחה בין השאר בבניית אתרים אינטראקטיביים, ורתמו אותה לפרויקט לאומי ראשון מסוגו: בניית אתר חדשני ואינטראקטיבי, שישמש כמרכז ידע נרחב על ארגון הפלמ"ח, ויותר חשוב: ימשוך אליו גולשים מכל הגילאים, לרבות בני נוער, ויספק להם חוויית גלישה מהנה במיוחד.
בעיר פתח תקוה מתגוררים כיום כ- 4,500 ניצולי שואה. מתוך רצון לכבד את אותם ניצולים ולהעריך את העובדה שהם שרדו את השואה ויכלו לה, הוקם המרכז העירוני לתיעוד, לחקר ולהנצחת השואה כדי להעניק להם את היחס המגיע להם ולדאוג לרווחתם האישית. חברת תבונה שמחה לקחת חלק בפרויקט ההצחה כשנבחרה לשדרג את האתר הישן ושל המרכז העירוני להנצחה, תיעוד, חקר ולמידה של השואה בפתח תקווה.
הידע הרב והניסיון העשיר שצברה חטיבת הניו-מדיה של תבונה בניהול פרויקטים לאומיים, יחד עם הצלחתם של פרויקטים קודמים בעולם הרשויות המקומיות, זימנו לה פרויקט מאתגר ובעל חשיבות ציבורית רבה – שדרוג אתר האינטרנט של 'מי שבע', תאגיד המים והביוב האזורי של באר שבע ואופקים.
חודשים ארוכים של עבודה מאומצת הגיעו לאחרונה לשיאם, עם עלייתו לאוויר של אתר האינטרנט החדש של המכון הישראלי לדמוקרטיה. את התהליך המורכב ניהלה חטיבת הניו-מדיה של חברת תבונה, ומטרתו הייתה לשפר את נוחות הגלישה באתר ואת חוויית השימוש בו.
בנינו עבור מרכז רבין אתר חדש, בטכנולוגיית Umbraco. האתר קיבל מראה חדשני וידידותי כדי שהחוקרים, המבקרים ייהנו לגלוש בו ולהיעזר במידע הרב המופיע בו, והוא פותח בצורה רספונסיבית כדי שניתן יהיה לגלוש בו בכל מקום ומכל מכשיר
חטיבת הניו-מדיה של חברת תבונה לקחה חלק בפרויקט קיצי ומדליק במיוחד: אתר ההגרלות של חברת Yellow, רשת חנויות הנוחות הפועלות בתחנות הדלק של פז.
חברת תבונה נבחרה לעצב אפליקציה ייעודית חדשה לעיריית ירושלים. לעיצוב יהיה אחראי צוות הסטודיו לעיצוב של החברה, והוא ינוהל על ידי רותם רוגובסקי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הניו-מדיה בחברה.
מחלקת האנימציה של תבונה ממשיכה לשחרר סרטונים לרשת - והפעם סרטון אנימציה קצר וקליל עבור שירות קו רציף של משרד התחבורה. הסרטון הופק בחודש שעבר (פברואר) על ידי אנשי הקריאייטיב והאנימציה של תבונה, והוא נועד להציג לציבור הנוסעים מהו השירות ומהם יתרונותיו.
גם דיגיטליים, גם חברתיים: בתחילת השנה (ינואר) נפתחה בחטיבת הניו-מדיה שלנו מחלקה חדשה וחשובה מאין כמוה: מחלקת נגישות.
שמחים לספר לכם על השקת האתר החדש של פרויקט מגדלי אלון, אחרי שבועות של תכנונים ועיצובים של חטיבת הניו-מדיה של תבונה. האתר, שעלה לאוויר השבוע נועד לפרסם את בנייני המשרדים שעדיין בבנייה, וזכה לעיצוב מהוקצע במיוחד.
שנת 2015 רק התחילה, וכבר אנחנו מתחדשים ומחדשים: בתחילת החודש (ינואר) נפתחה בחטיבת הניו-מדיה שלנו מחלקת אנימציה חדשה, המשלבת בין ארבע אהבות שלנו: תוכן, קריאייטיב, דיגיטל וסרטים.
בית היוצר הלוהט של חטיבת הניו-מדיה שלנו לא מפסיק לעבוד - בשבוע שעבר עלה לאוויר אתר חדש, נוח לגלישה, צעיר ברוחו ועם זאת חשוב מאוד בתרומתו לציבור הנוסעים בישראל: האתר החדש של שירות 'קו רציף'.
כשכותבים עלינו זה משמח אותנו במיוחד: סרטון הראיונות השרוט שהפקנו עבור חברת SQLINK נבחר לאחד מששת הקמפיינים לגיוס עובדים הכי מוצלחים והכי יצירתיים בשנת 2014. מדובר בסרטון שהפקנו בשיתוף חברת האנימציה שרוטונים, ומטרתו הייתה להציג בצורה קלילה את חוויית הראיונות של מועמדים ולהזמין אותם להיעזר בשירותינו.
מומחי הדיגיטל של חברת תבונה מקבוצת SQLINK מתחילים לחמם מנועים - השבוע התבשרה החברה שהיא נבחרה לאפיין ולעצב את האתר החדש של המכללה למנהל. חטיבת הניו-מדיה של תבונה תחל בימים הקרובים בפרויקט המורכב, אשר עלותו מוערכת במאות אלפי שקלים, והוא ינוהל על ידי מומחי ה-UI וה-UX של החברה.
החודש (נובמבר) עלה לאוויר האתר החדש של המרכז הלאומי להשתלות, הממונה מטעם משרד הבריאות על מערך תרומות האיברים בישראל, על העלאת המודעות לנושא ועל תהליך החתימה על כרטיס אדי.
מה לא אומרים בראיון עבודה? סרט קרוע במיוחד שהפקנו עם שרוטונים עבור SQLINK עלה לרשת. .מטרת הסרטון לגייס עוד אנשי הייטק לשורות הקבוצה, ואכן כבר מהיום שעלה נרשמו הרבה מאוד פניות של מועמדים חדשים
כשהתקבלה בעיריית ירושלים ההחלטה לבנות אתר חדש ולשדרג את 'חלון הראווה הדיגיטלי' של העיר, היה ברור לכל הנוגעים בדבר כי מדובר באתגר מורכב במיוחד.
בעקבות הצטרפותם של מספר לקוחות אסטרטגיים, ביניהם לשכת המסחר ופרויקט גדול של משרד התחבורה, והעברת תקציב הדיגיטל שלהם לחברת תבונה, הוחלט להרחיב את חטיבת הניו-מדיה של החברה ובפרט את צוות הרשתות החברתיות.
העיסוק בנושא הפרטיות ברשת, או יותר נכון בהיעדרה, הולך ותופס תאוצה בחודשים האחרונים. בין אם מדובר בסיפור על המורה שתמונות אינטימיות שלה פורסמו על ידי תלמיד, בין אם מדובר בהשלמה אוטומטית של שאילתות חיפוש ובין אם מדובר בקבלת פרסומות התואמות בדיוק, אבל בדיוק, את הרגלי החיפוש שלנו – נראה כי המידע עלינו ברשת כבר אינו פרטי כמו שהיה בעבר.
החודש (אוגוסט 2014) עלה לאוויר אתר מדליק במיוחד: האתר החדש של רשות החשמל. האתר החדש עשיר מאוד במידע ובנתונים, והוא מסייע לצרכני החשמל לקבל מידע רלוונטי וליזמים מהתחום לקדם את פעילותם במשק האנרגיה. את הפרויקט ניהלה חברת תבונה מקבוצת SQLINK, ובראשו עמד ישורון גביש, מנהל פרויקטים בחברה.
לשכת המסחר תל אביב והמרכז, המשמשת כארגון הגג של המגזר העסקי החופשי בישראל, בחרה בחברת תבונה מקבוצת SQLINK להקים ולנהל עבורה מערך מתקדם ומקיף של נכסים דיגיטליים.
בחודש מאי השנה השיקה חברת חילן את האתר המשודרג שלה – אתר עשיר במידע ובעל יכולות טכנולוגיות מתקדמות במיוחד. לבניית האתר החדש בחרה חילן בחברת תבונה מקבוצת SQLINK, וכחלק מתפיסת העבודה הוחלט לפתח אותו בקוד הפתוח Umbraco.
בחודש מאי, לאחר חודשים ארוכים של עבודה מאומצת, עלה לאוויר האתר החדש והמתקדם של בית החולים רמב"ם בחיפה. האתר, אשר נבנה על ידי חברת תבונה מקבוצת SQLINK, פותח בטכנולוגיית SharePoint 2010. לבנייתו קדם תהליך תכנון ארוך וקפדני, ובמהלכו נבדקו לעומק ונותחו הצרכים והרצונות של הגולשים הפוטנציאליים.
תבונה מקבוצת SQLink היא העומדת מאחורי האתר החדש והמוצלח של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שאף זכה אמש (ד') בתחרות היוקרתית Webi Awards 2013. רון מוסקוביץ', מנכ"ל הרשות, כתת את רגליו פעמיים לבמת זוכי תחרות Webi2013 עם רותם רוגובסקי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת New Media בחברת תבונה...